Site Meter

Djurgården runt - med båt!

 
21 augusti 2014
 
 
Idag blev jag bjuden på en båttur runt Djurgården och för en gång skull fick jag se mina vandringsstråk från vattnet. De sköna molnen låg kvar över stan och temperaturen var perfekt. Tack så mycket ´´frugan´´ !
 
 
 
Guiden i lurarna sa att vissa lägenheter på Strandvägen hade 15-20 rum och att både Björn Borg och Per Gessle har bostäder här!
 
Vi gled sakta genom Djurgårdsbrunnskanalen!
 
Café Blockhusporten.
 
Täcka udden
 
Prins Eugens Waldemarsudde.
 
 

Kommentarer
Postat av: Krukis

Varsågod lille gubben! Härlig stund var det, som alltid! Musikvalet får mig att tänka på våren 2011... Puss

2014-08-21 @ 21:57:46
Postat av: Hasse Wester

mm och nästa gång bjuder jag på en tur runt Södermalm! Puss!

2014-08-21 @ 22:20:40
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0