Site Meter

En ny trädgårdstidning

Den 8 mars kommer det ut en ny trädgårdstidning. En iskall januaridag fotograferades jag i slottsparken och jag finns alltså med på ett hörn i tidningen. Eftersom jag inte själv sett bilderna kommer jag troligen inte att våga öppna tidningen...men jag ser ändå fram mot det här numret. Det är alltid spännande med nya trädgårdstidningar.

Det här är ett one-shot av Hus & Hem Trädgård, men som förhoppningsvis kan bli en återkommande trädgårdstiding. Så här säger redaktör Anette Sievers om Hus & Hem Trädgård:

Så här är tanken med tidningen:

Hus och hem trädgård ger dig alla tips på hur du skapar drömträdgården. 
Med praktiska guider och med steg-för-steg-instruktioner, 
får du tips på hur du skapar din drömträdgård.


Hus och Hem Trädgård kommer ut 8 mars.
* Ny trädgård i 7 steg. Trädgårdsdesignern ger sina bästa lösningar.
* Snabbfixa och slowfixa trädgården, valet är ditt.
* Följ med till Annas trädgård, så visar hon hur du kan njuta av din trädgård utan krav.
* Odla din egen mat. 
* De kompletta guiderna för mars och april.
Och mycket mer...

Kommentarer
Postat av: Georg

Spännande Hasse!

Ser fram emot att få läsa tidningen med inslag av välrenommerade experter. :)

2011-02-25 @ 17:13:36
Postat av: Katarina/Kollitott

Såg att Lantliv ska komma med en trädgårdstidning också den 8 mars. "Favoriter i mormorsrabatten" och "Praktfulla pioner". Nu börjar det bli lite utbud - tänk om det kunde synas på TV också...

2011-02-25 @ 17:35:46
URL: http://kollitott.se
Postat av: Katarina/Kollitott

Men du - är det inte nån expert som ser lite bekant ut på den där bilden?

2011-02-25 @ 17:37:46
URL: http://kollitott.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Georg: Vi hoppas att det blir något bra.



Katarina/Kollitott: Aha så Lantliv/Trädgård är också på gång? Ja den där frusna och griniga typen ser bekant ut för mig också...

2011-02-25 @ 17:57:56
Postat av: Ann

Det ska bli spännande med nya tidningen!

2011-02-25 @ 18:14:05
Postat av: Fia

Ja jag kan ju inte låta bli att köpa en endaste av trädgårdstidningarna jag, så jag kommer garanterat att köpa den, och leta efter dig i den.

2011-02-25 @ 19:06:06
URL: http://tradgardsalskare.blogspot.com/
Postat av: Anna-Karin, Landet Krokus

Trevligt med lite större utbud på svenska... ;) Ska bli spännande att se vad du tipsar om. Tror nog att både hus&hem och lantlivs trädgårdstidningar kommer att hitta hem till mig. Trevlig helg!

2011-02-25 @ 19:46:58
URL: http://www.landetkrokus.se
Postat av: billan

Jag har väntat typ en kvart nu på att bilden ska laddas....sitter på torpet och uppkopplingen är så seeeeeeg. Men nu ser jag en frusen och grinig typ framför mig:)

Spännande med en ny tidning, tv:n har jag gett upp....

Må så gott och ha en skön helg!

2011-02-25 @ 22:07:09
URL: http://auroraborealis-1.blogspot.com/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Hoppas att jag inte ser ut sådär i verkligheten...

2011-02-25 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0