Site Meter

I Roslagens famn...ännu en gång.




Det blir inte mycket strandliv nu för tiden. Blir så rastlös. Blir trött av solen. Trivs bäst i skuggan. Men idag satt jag i solen...med mina fina nära, vid havet, på Rådmansö, i några timmar.
Och min mor bjöd på mat vid Åtellet i Norrtälje och jag tyckte att den där Roslagsschnitzeln var underbart god. Kanske att den blev extra god därför att min dotter, min mor och min syster fanns med vid bordet. Även om jag verkar lite vilsen och disträ emellanåt...så älskar jag er.

Väl hemma...lite extra trött i huvudet av solen...försöker jag lyssna in Kents nya album, med passande namn ´´En plats i solen´´  och har hittat några låtar som jag tycker mycket om...men sorry systern...jag gillade ´´Röd´´ bättre.





Dagens bänk...och Åtellet, där vi åt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0