Site Meter

Röstningen

  • Det blir väldigt många regler i en sådan här liten fototävling! Förlåt om jag är övertydlig men det kommer många frågor till mig.
  • Eftersom man är anonym som tävlande så är det bra om ni som har bloggar och hemsidor inte visar vilken bild ni tävlar med på era sidor.
  • Efter kl.18 i dag så lägger jag ut alla bilderna på bloggen och man röstar genom att maila till mig.
  • Man röstar alltså INTE i kommentarerna i inlägget där bilderna ligger.
  • Ordningen hur bilderna kommer att ligga på bloggen, lottar jag.
  • Man röstar endast på EN bild och de som tävlar får inte rösta på sin egen bild.
  • Nästa lördag kl.18 lägger jag ut de fem bilder som fått flest röster, ännu en gång. Varje bild får då ett eget blogginlägg och då röstar man med en kommentar i det inlägg där favoritbilden finns. Den som röstar då lämnar sin mailadress (vilken inte syns i bloggen sen) eller blogg-hemsideadress i kommentaren.
  • Skitväder i Stockholm idag men jag önskar er lycka till ni som ännu inte tagit något bild. Det kom in ganska många bilder i går kväll och jag tror att det kommer en hel del idag också. Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Karin/Livsluft

Hej!Jag vill gärna vara med i fototävlingen, men hittar inte din e-mailadress.Vart sänder jag mitt bidrag?

Mvh Karin

2009-11-14 @ 10:42:59
URL: http://livsluft-karin.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Karin/Livsluft: Finns i högermenyn...under trädgårdsgubben. Lycka till!

2009-11-14 @ 10:52:20
Postat av: Katarina Hall

Jätteschysst att du tar dig tid att fixa denna tävling!

Jag har själv inte lyckats få till en bild, men ser nyfiket fram emot att titta på alla bidrag!

2009-11-14 @ 16:03:19
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Katarina Hall: Vad synd att du inte blev med...men du får rösta i stället då. Nu är det bara en och en halv timma kvar och fullt ös här....

2009-11-14 @ 16:38:35
Postat av: Anonym

2009-11-16 @ 17:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0