Site Meter

Kungen får medalj av kungen

Ulf Lundell får medalj av kung Carl Gustaf. Rockrebellen föräras Konungens medalj av åttonde storleken i högblått band. Lundell, som slog igenom med boken om den haschrökande hippien Jack, belönas för sina insatser som musiker, författare och konstnär. Lundell anmälde förhinder till ceremonien på slottet i Stockholm på onsdagen, men ska enligt hovet få medaljen på slottet den 8 juni. (artikel från Svenska Dagbladet)

 

Undrar just hur Uffe värderar den utmärkelsen och var han kommer att förvara medaljen. Kommer han att ha den på sig under rockkonserterna?

 

Jag fick ingen medalj idag men...tro det eller ej....jag vann första pris i vinlotterier igen. Jag vinner nästan hela tiden och blir allt mer hatad.....!

 


Kommentarer
Postat av: Lena

japp den kommer att blänka från det slitna kavajslaget vid alla framträdanden hädanefter!

Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Lena: Hjälp!

2009-01-30 @ 18:13:19
Postat av: Lena

Shit, jag har trampat i klaveret med min kommentar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0