Site Meter

En tätort på en slätt

om jag kommer dit igen
har du en plats där jag kan vila
ett rum där jag kan känna att jag är någonstans ifrån
ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån



en dag lämnade jag allt
man kunde låta tiden vara
det känns som andra sidan jorden
vi kanske hade alla svaren

Dagens citat

Livet är det knepigaste jag varit med om
(hämtat ur boken Mig ägen ingen och sagt av Åsas far)

Jag har just sett filmen Arn och jag ger den högt betyg....mycket bra och om 47 dagar kommer
 andra filmen om Arn.
När eftertexterna rullar sjunger Laleh Snö så att det känns rätt in i hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Mossfolk

Hej

Ställde en fråga om ett pelargonbladsproblem i min blogg och blev rekommenderad att vända mig till dig.

Vilken härlig blogg, hit återkommer jag gärna!

...och har du tid får du gärna kika på min fråga...

2008-07-05 @ 17:52:51
URL: http://mossfolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0