Site Meter

Allt om Trädgård....bästa tidningen!!!



På mitt rum, rummet med utsikt, har jag hundratals gamla och nya nummer av Allt om Trädgård och jag har även det allra första nummret av tidningen. Jag har tidigare recenserat tidningen här och jag vet att många har mycket kritik mot vår största trädgårdstidning. Det här inlägget gör jag av två anledningar. För det första bloggade jag under en månad på tidningens hemsida och nu i nummer 11 så har man citerat Slottsträdgårdsmästaren på sid 30. Mer än så behövs inte för att jag ska skriva det här inlägget!
Allt om Trädgård är fantastisk! 
Keep up the good work.....som det brukar stå i spamkommentarerna jag får på bloggen då och då!
Och en speciell hälsning till Malin och Marit!  Om jag smörar?....tycker jag inte!!

Nu önskar jag alla en riktigt skön helg och i morgon går vi på Peppar och pumpa!
Planerar också ett återbesök i den nyss utvalda parken som ska vara Sveriges vackraste.....

Dagens låt

Oblivion med Sara Isaksson och Anders Widmark

För ett år sedan
För två år sedan
För tre år sedan

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hahaha... Smöra? Det var nog gränsfall där, Slottsträdgårdsmästaren... ;)



Kram på dig och ha en riktigt skön helg!

Ronja

2008-08-29 @ 19:18:28
URL: http://hundramiljoner.tradgardsblogg.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Ronja: Aj då....kanske borde ha tonat ner inlägget något...

2008-08-29 @ 20:33:49
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: parkarbetaren

Grymt! eller Fett! Eller grymt fett!

Man vill ju sträcka på sig och säga "att den där Slottsträdgårdsmästaren har jag känt i ett par år..."

Jag hoppas bara att du inte lägger ner bloggen och köps över till pappret. Det var tillräckligt oroande när Plantagen spökade.

Jag gillar den här bloggen.

2008-08-29 @ 20:48:35
Postat av: Karin A

Jag kan kanske (!) hålla med om att Aot är Sveriges bästa trädgårdstidning men för min del är den inte fantastisk, längre i alla fall. :) Just nu irriterar jag mig mest på tidningens lay-out, som jag tycker är rörig och oinspirerande!



Ska tillägga att min åsikt om tidningen delvis har färgats av senaste årets förändringar av trädgårdsforumet på hemsidan...



Men det var kul att läsa din blogg på hemsida och kul att de citerar dig i tidningen! Trevlig helg! :)

2008-08-29 @ 22:42:11
URL: http://uteochinne.blogspot.com/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

parkarbetaren: Bloggen lever nog lika länge som jag är jag rädd. Gillar att du gillar bloggen...



Karin A: Läs min recension så blir vi nog överrens. Trevlig Helg!

2008-08-29 @ 23:30:39
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Du pratar om handens kunskap och berättelsens betydelse för att föra kunskap vidare... Många anser att kunskap inte är kunskap förrän den överförs i handling.



Kul att du fick en plats i Allt om trädgård!

Trevlig helg!



2008-08-30 @ 08:12:27
URL: http://rebeckasadbom.blogg.se/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Rebecka: Låter klokt...att kunskap är kunskap först när man överför den i handling.

2008-08-30 @ 08:50:54
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0