Site Meter

Nordiska trädgårdar 2006

Det blev ett besök på trädgårdsmässan i alla fall. Visst är det intressant att se nyheter om trädgård men det blir lite väl stort......för många intryck och alldeles för mycket folk för en trädgårdsmästare som inte trivs i köer och i folksamlingar. Det blev ett ganska hastigt besök där jag kryssade mellan utställarna och försökte hitta något intressant. Lite trädgårdsiris köpte jag till slottsparken....inget annat. Det som utmärker trädgårdsmässan är inte växter och trädgårsverktyg utan alla dessa tanter.....jag känner mig lite vilsen bland alla stångade tanter.

Kommentarer
Postat av: Andreas Blomquist

Klockren kommentar om att trädgårdsmässan utmärks av alla dessa tanter! Visst stångas dem otroligt bra, de verkar dessutom tro att vi män inte kan vara intresserade och då har de naturligtvis företräde till alla roliga saker och stångar sig snabbt förbi oss!

2006-03-31 @ 06:06:03
URL: http://buddha.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0