Site Meter

Nyckelviken

 
Som så många andra trädgårdar, vill jag helst se dem under vår/försommar och nästa år har jag tid att besöka många av de platser som jag förr inte hunnit med under den tiden på året.
 
Om man inte har barn och inte vill hamna i ett stort barnkalas, så ska man inte besöka Nyckelviken under helger. Det blev ett hastigt besök idag då ljudnivån låg på smärtgränsen på grund av glada/lessna barn. 
 
Nästa besök blir en vardag, helst tidigt på morgonen, för det här är en vacker plats från 1700-talet i Nacka!
 
Spanska flaggan
 
 

Kommentarer
Postat av: gun

Ja, Nyckelviken är en populär plats som jag besökt många gånger under mina år i Stockholm. Nacka känner jag väl till eftersom jag bodde där ute.
gun

2017-08-23 @ 13:38:09
URL: http://bloggplatsen.se
Postat av: Hasse Wester

Ja men det gäller att komma dit i rätt tid Gun!

2017-08-23 @ 15:38:13
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0