Site Meter

Vinnarna av mässbiljetterna

Om jag var deppig innan jag fick alla vårsånger från er, så är jag mycket muntrare nu. Tack så mycket för alla härliga visor, låtar och stycken som jag fått.

Här är Spotifylistan med de flesta av låtarna. Tyvärr så fanns inte alla på Spotify...som den supercoola polketten från Mangskog eller den underbara ryska vårsången. Synd! Men som tröst får de två låtarna vara med i det här inlägget.
Vårmusik från mina bloggläsare

Just det, det var ju det här med utlottningen av biljetterna till Rum & Trädgård också.
Jag har som vanligt dragit vinnarna från alla kommentarerna och som vanligt så är jag sjukligt seriös vad gäller dragningen. Här kommer vinnarna:
  • Olga
  • Cia
  • Helena med bofinken
  • Lilian
  • Lena
Stort Grattis till vinnarna! Maila era adresser till mig så skickar jag biljetterna. Mailadressen finns högst upp till vänster i bloggen. Vi kanske ses på mässan!


Kommentarer
Postat av: Carin i Gbg

GRATTIS alla lyckliga vinnare!! Man kan ju fixa en biljett och besöka mässan ändå, tänker jag positivt...

2012-01-18 @ 18:23:15
Postat av: billan

Och som vanligt har jag sjukt otur i din lottdragning:)Ser fram emot spotifylistan....

Grattis alla vinnare och än en gång tack Hasse för ett inspirerande inlägg!

2012-01-18 @ 18:39:19
URL: http://auroraborealis-1.blogspot.com/
Postat av: Helen

Vilken enormt vacker vårbild, snart är vi där :=)



Grattis till vinnarna!

2012-01-18 @ 19:23:50
URL: http://helenstrdgrd.blogspot.com/
Postat av: Kersti

Grattis alla vinnare!

Njuter av dina fina vitsippor Hasse. Snödropparna blomar hos grannen ger en liten försmak av vår.

2012-01-18 @ 19:54:55
URL: hhttp://ettvardag.blogg.se/
Postat av: Ramona K

Grattis alla vinnare och tack Hasse för att du lyser upp vardagen!

Har hittills inte använt mig av spotify och tänkte passa på nu - men det ser ut som om man bara kan logga in via Facebook och FB lockar inte mig alls. Man kan inte få allt......

Nu ser jag några solstrålar på gång....äntligen!

2012-01-19 @ 09:01:02
Postat av: TVD

Ett Vampire Diaries fan??

På min nystartade fan-blogg så hittar du de senaste videosarna och bilderna! Välkommen in för att fan-girla :D

2012-01-19 @ 09:15:54
URL: http://fortvdfans.blogg.se/
Postat av: Helena

Jippi tjho det är ju jag med bofinken!!!

Vilken tur jag har :-)

Jag mailar min adress snarast!

KRAM från mig!

2012-01-19 @ 16:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0