Site Meter

Göteborgpass-vinnarna

....och nu ligger intervjun från Ljuva Livet ute.



Då har jag dragit de två vinnarna till Göteborgspassen. Det har varit kul och intressant att läsa om era resor och jag har fått flera tips om platser som jag vill se.

Grattis till.....

Anna:
Min allra bästa resa var min klassresa förra året, sista året med klassen. Vi var bara borta en weekend i Branäs, men det var ändå det roligaste jag någonsin gjort!
Alla var bästa kompisar, åkte skidor hela dagarna och myste hela kvällarna. Fantastiskt roligt och gjorde att jag alltid kommer att minnas min gamla klass som den bästa på jorden :D


...och

mimmimarie

Det får nog bli resan till Irland som min syster och jag gjorde för några år sedan. Vi flög dit, hyrde bil och körde runt på denna vackra ö utan att ha planerat alltför mycket i förväg. Kanske var det därför allt blev så lyckat, förväntningarna var ju låga. Vi åt ostron i Galway, blev kompisar med en äldre man som spelade på skedar, levde nattliv i Dublin och lärde oss att dricka Guiness. Framförallt njöt vi av den gröna ön. Det är ingen överdrift. Det är grönt - överallt. Vackert mjukt landskap blandat med höga klippor vid havet och med branta stup. Under 10 dagars vistelse hade vi bara 4 timmars sol, men vad gjorde det? Det var ingen solsemester och irländarna är de trevligaste och mest gästfria människor jag mött.
____________________________________________________________________________________

Maila er adress (mailadressen högst upp till höger i bloggen) så skickar jag passen så fort jag får dem. Vet inte riktigt när jag får dem från Göteborg & Co men det dröjer nog inte så länge. Hoppas att ni får en fin stund i Göteborg i sommar. Stort Grattis till er!

Kommentarer
Postat av: billan

Grattis till vinnarna Anna och mimmimarie!

Hoppas ni får en fin vistelse i den bästa av städer!

Önskar dig slottis en fin vecka och må du icke bli sms-väckt mitt i natten nått mer!

2010-05-03 @ 10:04:41
URL: http://www.auroraborealis-1.blogspot.com/
Postat av: mimmimarie

Tack för vinsten. Nu blir det att lägga om semesterplanerna :-)

Gunnebo slott och trädgårdar står definitivt på önskelistan.

2010-05-03 @ 17:43:20
URL: http://orjanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0