Site Meter

Nästa år...då!

Jag har börjat sammanställa året som gått, som jag brukar göra och det kommer i ett inlägg om 2010 senare. Det blev ju ett ganska märkligt år som inte var speciellt bra för mig personligen men några resor gjorde att året trots allt blev ok. En 3:a eller så...
Bland alla bilder hittade jag några fina sommarminnen trots allt. Jag fann lugnet i skogar men glömde inte bort havet.
2011...kommer att bli det bästa året någonsin...tro mig! När jag sammanställer 2011 så kommer flera stora och viktiga händelser ha skett.

Kommentarer
Postat av: billan

Lyckas man få till en 3:a i årsbetyg får man nog vara nöjd.....det ska bli spännande att följa ditt 2011 och händelserna som då kommer att ske!

Jag minns ditt inlägg om vattenfallet på första bilden, då satt jag i Hamrafjäll vid ett annat vattenfall och njöt av lugnet:)

Ha en skön söndagskväll!

2010-12-05 @ 18:41:21
URL: http://www.auroraborealis-1.blogspot.com/
Postat av: Halvdansken

Du får inte lägga ut sådana där fantastiska bilder, mitt woodland ser ut som en sandlåda i jämförelse. Eller ja, det är det ju jämfört med en skog.

2010-12-05 @ 19:17:08
Postat av: Boije

Det här var ju bilder som verkligen fångar mig. Skogen, mossan, vattnet och så himlen stranden och vattnet. Sååå...ja precis så.

Och så blir jag ju nyfiken på vad som du nu redan vet är på G 2011... :)

2010-12-05 @ 19:18:38
URL: http://hemligatradgarden.blogspot.com
Postat av: Anita

Bilderna är magiska. Faller speciellt för den översta. Så trolsk och vacker att jag kan höra vattnet brusa.



Skönt att höra att du är optimistisk och ser fram mot 2011. Ser fram mot din årssammanställning av både 2010 och 2011. Dina årskrönikor är alltid så intressanta. Ska själv snart börja jobba med min krönika för 2010.



Ha en bra vecka!

2010-12-05 @ 20:49:22
URL: http://anitalinder.wordpress.com
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

billan: Just det, jag minns också att vi satt vid ett fall i olika delar av landet i somras.



Halvdansken: Jag tror nog att ditt woodland är vackrare för dig.



Boije: Mm 2011 är året då det händer...



Anita: Jag ser fram mot din krönika också Anita. Ha en fin vecka du också.

2010-12-05 @ 21:31:10
Postat av: Ronnie

Kanonlåt och som vanligt suveräna bilder.

2010-12-06 @ 09:05:17
URL: http://ttp://ronniep.blogspot.com/
Postat av: Mariana

Tänk om man kunnde få bo vid det där vattenfallet.

Ser fram mot 2011 antar du har massor av planer.

Vi kommer göra korta besök i Frankrike och Italien nästa år.

Men är sugen på ett trädgårdsbesök i England också,en av Marias resor.

2010-12-06 @ 13:42:40
URL: http://www.tradgardsdesign.blogspot.com
Postat av: Susie Bloom

Härliga bilder, mossa är ju så vansinnigt vacker och havet kan man ju aldrig se sig mått på. Hoppas att 2011 ännu bättre än 2010 för dig!

Själv tror jag att det privat blir som alla andra år, lite dåligt händer säkert men det mesta blir nog bra.

Fast jag hoppas verkligen att växtsäsongen blir perfekt - det är en hel del som redan nu planerats in. Det är ju det enda man kan göra den här årstiden!

2010-12-06 @ 14:12:38
URL: http://stjarnarve.blogspot.com
Postat av: Janicke

Mmm, dina bilder får också mig att längta, den där skogen skulle jag vilja gå i. Och på stranden ...

Fast jag är ju så lyckligt lottad att jag mår gott nu också, har inget emot vintern när den är så här vit och fin.

2010-12-06 @ 15:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0