Site Meter

Stormig solnedgång i Visby





Kvällens fotografering



Kommentarer
Postat av: Ramona K

Det var lite tekniskt trassel igår kväll när jag skulle lägga in min kommentar.

Jag älskar havet allra mest när det stormar. Då känner man av naturens krafter och hur respektingivande de är. Men då ska jag vara på land som betraktare.

Ha en fortsatt trevlig semester!

Ramona K

2009-08-19 @ 08:27:08
Postat av: Ramona K

Glömde att inleda med att säga hur fina bilderna är. Du har verkligen fångat havets krafter i kvällsljuset.

Ramona K

2009-08-19 @ 08:31:47
Postat av: Yo

Gott att få bilder från både Gotland o Malta. Båda två var planerade resmål för sommaren 2009 hos oss! Och båda gick i stöpet:( Extra trösterikt för mig att besöka din blogg då. Yo

2009-08-19 @ 12:50:50
Postat av: Lillebeth

Vilka sanslöst vackra bilder. Kan känna saltsmaken ända hit. Tack!

2009-08-21 @ 09:52:34
URL: http://vidbergetsfot.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Ramona K: Jag tycker att havet är lika vackert när det stormar som när det ligger spegelblankt...som det nästan gjorde i går kväll.



Yo. Aj då...du får hålla i planen till nästa år i stället.



Lillebeth: Varsågod!

2009-08-21 @ 10:08:35
Postat av: Eva

Ljuvligt vacker "Stabat Mater"! Har haft förmånen att sjunga den i den kyrkokör jag var med i för några år sedan. En upplevelse för en relativt liten och oansenlig kör!



Gotland är för mig ett nästintill outforskat landskap, jag har varit i Visby en dag! När jag ser dina bilder förstår jag att jag måste göra något åt min okunskap. Kan tänka mig att det är perfekt tid just nu när massorna har lämnat ön..



Hälsningar

Eva

2009-08-22 @ 18:42:55
URL: http://skogseva.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0