Site Meter

Vinyl 107

15392-1824
Eftersom jag fortsätter att leta musik tänkte jag att jag skulle lyssna på Vinyl 107,1 för att höra musik från 60-talet när jag åkte till jobbet. Det började bra när The Beatles ´´Love me do´´ startade här hemma på parkeringen. Efter den kom....en radioröst som nära på fick mig att få upp frukosten.

Måste alla radiopratare på reklamradion ha en svensk-amerikansk brytning och krystat köra hopplösa skämt mellan låtarna? Det gick helt enkelt inte att lyssna på honom så det blev P1 resten av resan.
Innan jag gick in på Vinyls hemsida hade jag tänkt skriva att han fick Torsten Flink att framstå som en helt normal människa. När jag klickade in på ´´mer om Jonas Nilsson´´ ser jag att när han ska ange Sveriges bästa artist så väljer han.....Torsten Flink!

Kommentarer
Postat av: Trolda

Visst är det tröttsamt med dessa urdumma radiopratare som dessvärre figurerar allt som oftast...Men BEATLES är ju bra =D

Trolda - godkväll!

2008-03-06 @ 19:44:21
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Trolda: Beatles är fantastiska...godkväll!

2008-03-06 @ 19:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0