Site Meter

Oktober

15392-1203

Kommentarer
Postat av: Ronja

Oktober är så vacker...

2007-10-08 @ 12:55:33
URL: http://hundramiljoner.tradgardsblogg.se
Postat av: Azola

Höststämmning! Kan vara så vackert med de varma färgerna och den friska,klara luften.
Själv känner jag redan en stor längtan till våren ;)
Eftersom vi flyttade in till nya huset i juli gick jag ju miste om själva våren här ute. Det ska bli så spännande att se vad trädgården har att erbjuda i fägring då den tiden kommer.Har även frösått lite här och där så spännande blir det!

2007-10-08 @ 16:31:58
Postat av: Lilla B

Vilken skön rumskänsla bilden ger. Har funderat på dina fina trädbilder och speciellt på allébilderna du publicerat. Du skulle ju kunna starta en Trädblogg. Fotografier på träd under ett år. Här finns inte lika många trädslag annars hade jag nog gjort det själv.
Bara en idé.... Bland alla andra som trängs i huvudknoppen.

2007-10-09 @ 06:53:17
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: kicki

Lika vackra bilder som vanligt, ha det så bra i höstsolen. Kicki

2007-10-10 @ 19:26:51
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Ronja: Mm....så länge löven sitter kvar.
Azola: Håller med dig....längtar redan till våren.
Lilla B: Tack för den bra idén men just nu känns det redan för mycket med de två bloggar jag har.
kicki: Ha det bra du också.

2007-10-10 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0