Site Meter

Tänd ett ljus

Allahelgonadagen
Idag tänder jag ett ljus för min far som lämnade livet på jorden år 2000.
Han föddes 1923 i Järlåsa i Uppland och kom till Norrtälje 1940 där han sedan bodde resten av sitt liv och där jag är född.
Han jobbade som arbetsledare hos en trädgårdsanläggare i många år innan vi startade vårt familjeföretag 1970.
Han tyckte om att fiska och man kan se hur stolt han var då han visade upp de nyfångade gäddorna.
Han finns inte bland oss längre men jag tänker ofta på honom.

15392-1282

För ett år sedan


Kommentarer
Postat av: Syster

Här lyser också ett ljus för vår far ikväll.
En bild precis så som jag minns honom.
Den värmde.

Ha en god fortsatt kväll bror!

2007-11-03 @ 20:21:48
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Syster: Ja visst är bilden så som man minns honom där på Rådmansö. Ha en skön söndag!

2007-11-04 @ 07:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0