Site Meter

Chelsea-Barcelona

Årets match
Så var det dags för årets match. Barcelona åker till London där de möte Chelsea och det lär bli en fantastisk match. TV 6 kl. 20.45.

Tabellen:
1. Chelsea 2 spelade och två vunna 6 poäng
2 Barcelona 2 spelade en vunnen och en oavgjord    4 poäng
3. Werder Bremen  2 spelade  en oavgjord och en förlust    1 poäng
4. Levski Sofia   2 spelade  2 förlorade     0 poäng

Forca Barca och Ronaldinho!!!!!

UPPDATERING

Nä...det gick inte så bra för Barca och Ronaldinho...Chelsea var bättre idag men det blir en helt annan match snart i returen i Barcelona.

Tror att jag ska försöka mig på  Ronjas utmaning i helgen.

Min soffa kom ikväll (Furninovas Kingstone) och nu börjar vardagsrummet bli färdigt....nu ska bara tavlorna upp.

Dagens jordspråk 18 oktober

Liv föds och dör; man sår och skördar
irrar och finner åter vägen hem till jorden

Elmer Diktonius


Kommentarer
Postat av: LindaLotta

Japp, kvällen är bokad!
Skrev det i svaret på din kommentar hos mig :)

2006-10-18 @ 18:56:19
URL: http://lindalotta.blogspot.com
Postat av: Miranda

Vilken helt underbar blogg du har! Vad har du får utbildning? Uppsala lantbruksuniversitet? Hortonom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0