Site Meter

Skyll på stjärnorna

Just nu mullrar åskan öster om Stockholm och jag vill att regnet ska komma hit. Idag har jag varit hemma i stan och på morgonen spanade jag på Djurgården, läs här. Drack kaffe vid Ekorren som ligger vid båthamnen invid Biskopsudden.
Har stirrat på bilden i nya Allt om Trädgård på sidan 59 och vill härma. Så oerhört vackert med det ryska martornet tillsammans med lammöron och i bakgrunden ser det ut som stäppsalvia eller möjligen lavendel...det är så suddigt. Vidare är det en riktigt bra guide till bärbuskar, om skötsel mm. på sidan 65. Ibland är den här tidningen riktigt bra. Nu ska jag sätta mig på balkongen och läsa i den om klematis och vänta in åskvädret som tyvärr tycks ligga still där borta och mullra.

Dagens låt: Skyll på stjärnorna med Ulf
och Shoreline med Anna Ternheim

Kommentarer
Postat av: Lilla B

Då får det åka med en Alltomträdgård i inhandlingskorgen i morgon.

2006-07-28 @ 22:44:45
URL: http://lillab.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0