Site Meter

December

Inte mycket trädgård och växter i tankarna dessa dagar. Måste nog komma in en bit i januari först och höra talgoxen börja vissla.
Nu ska vi ta oss igenom jul och nyår först. Ser till slut ut som om det kan bli en riktigt bra jul. Ska bli skönt att få vara med dem man tycker mest om och bara umgås, vila och äta gott.
Ikväll är det lottningen till fotbolls-VM och jag önskar att Sverige kommer i samma grupp som Brasilien.
Brasilens lag inför VM i Tyskland nästa år ser otäckt bra ut.

Idag visar sig solen över Stockholm. Även om den inte orkar sig så högt upp så blir man lite gladare än när allt är grått och mörkt som det varit en tid nu.

Har äntligen läst ut ´´Värmen´´ av Ulf Lundell.....som var bra.....bitvis riktigt bra men den skulle behövts bantas med hundra sidor.
Eftersom jag snart ska läsa Klas Östergrens ´´Gangster´´ så tänkte jag att jag först skulle läsa om ´´Gentlemen´´ från 1980. ´´Gangster´´ är en sen fortsättning på den fantastiska boken.

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Din värme är varmare än Ulfs värme dock... och ja, den här julen blir riktigt, riktigt bra.

2005-12-15 @ 18:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0