Site Meter

Ännu en vinvinst

Bara för ett par månader sedan vann jag första pris i vinlotteriet på jobbet.....idag vann jag  igen!
Fick hålla mig undan för arbetskamraternas blickar.....
Hörde Cardigans nya singel på hemvägen och Nina Persson berättade att det låter lite skramligare och spretigare än vanligt och det stämde.....men det lät intressant. Eller så är det så att jag alltid faller för Ninas röst. Jag har tre favoritsångerskor i Sverige: Sophie Zelmani, Anna Ternheim och Nina Persson.....finns väl fler som jag inte kommer ihåg nu kanske.
Har arbetar i parken tillsammans med rådjur, ekorrar och igelkottar....hararna har jag inte sett på två dagar. Antagligen har de återvänt till skogarna för att samla kraft för kommande attacker mot parken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0