Site Meter

Snart dags att kora vinnaren av novemberbilden 2011

Söndag kl.18.00 är det färdigröstat i fototävlingen och jag kommer då att presentera de fem bilder som fått flest röster. Strax efter klockan 18.00 börjar jag lägga ut den bild som kommer på femte plats och sedan fram till vinnaren. Priset i tävlingen, förutom äran meddelar jag när vinnaren är korad.
Det är en hård kamp om platserna just nu och varje röst är viktig för de ca tio bilderna som slåss om att vara med bland de fem som kommer att visas på bloggen. Lycka till nu sista röstdagen ni som deltar i tävlingen!
Man röstar genom att maila mig och berätta vilken bild man tycker bäst om - [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0