Site Meter

What Good Am I

Puffar lite för min arbetskamrat Pers blogg vars namn han hämtat från Bob Dylans låt What Good Am I.
Per är kock men trivs nog minst lika bra när han får hänga på sig kameran och gå ut och ta de där fina bilderna som man kan se på hans blogg.

Tyvärr så lämnar Per Engsholms slott nu och kommer att laga mat någon annanstans framöver, men jag är helt säker på att vi kommer att hålla kontakten. Förutom att han är en mycket bra person så har vi ju en del gemensamt - Uffes musik och böcker, fotografering, en hel del livsvärderingar och så det här med bloggandet. Jag önskar dig lycka till på nästa ställe kompis och ha en fin sommar med segling och vandring!



Mattias, Per och Hasse

Kommentarer
Postat av: Per

Tack Hasse! Det är inte ofta man har förmånen att träffa på människor som man trivs riktigt bra med, du är en sån. Jag och Carina seglar upp till slottet senare i sommar, så äter vi lite gott, knäcker ett par flaskor vin och lyssnar på Unplugged-plattan!

2011-06-30 @ 22:56:05
URL: http://whatgoodami.blogspot.com/
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Låter perfekt Per, ser fram mot det!

2011-06-30 @ 22:59:40
Postat av: Nathalie

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-12 @ 22:52:52
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Hej Nathalie: Fördelen med blogg.se är att det är svenskägt och de har mycket bra support. Lycka till med bloggandet!

2011-07-13 @ 04:55:42
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0