Site Meter

Trädgårdsmässor 2012



Gott Nytt År alla trädgårdsvänner...och alla andra också! Det känns skönt att så här på årets första dag börja sammanställa trädgårdsmässor och andra trädgårdshändelser inför 2012. Det känns som ett första vårarbete.

Listan kommer att fyllas på vartefter de olika evenemangen har lagt ut program på hemsidor och ni får också gärna hjälpa till att fylla på listan med trädgårdshändelser. Jag måste dock begränsa mig till 25 länkar eftersom mitt bloggprogram inte tillåter fler länkar i ett inlägg.



Det känns skönt att börja sammanställa trädgårdsmässor inför 2012. Som vanligt så är det mitt första vårarbete...
Listan kommer att fyllas på vartefter de olika evenemangen har lagt ut program på hemsidor och ni får gärna hjälpa till att fylla på listan med trädgårdshändelser. Jag måste dock begränsa mig till 25 länkar eftersom mitt bloggprogram inte tillåter fler länkar i varje inlägg.
Se även Trädgårdsturistens fylliga lista med trädgårdskurser och föreläsningar!




Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Gott Nytt År Hasse!

Visst är det härligt att se fram emot ett nytt år med grönska!

De där "Öppna trädgårdar i Sörmland" låter lite intressant. Det skulle jag kunna tänka mig att åka på.

Tack för tipset!



// Lisbeth

2012-01-01 @ 11:18:51
URL: http://tankevagor.blogspot.com
Postat av: Mariana

Mycket att se fram mot i år alltså!

Funderar på att anmäla oss till tusen trädgårdar i år...

Gott Nytt år önskar vi dej

M&B

2012-01-01 @ 11:33:22
URL: http://tradgardsdesign.blogspot.com
Postat av: Blomkärringen/Gullvivan

Vad bra att få en sammanställning, dax att pricka in en del i almenackan. Liseberg blir det absolut kanske stockholm. Men vilka av de "små" mässorna är mest sevärda om man är ute efter växter?

Gott Nytt trädgårdsår.

2012-01-01 @ 13:17:41
URL: http://blomkarringen.blogspot.com
Postat av: Carina

Vi har en ny mässa i Umeå 2012: Nolia Trädgård & antik.

http://www.nolia.se/ta/



Gott nytt 2012!



/CarinaW

2012-01-02 @ 19:03:28
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Tack så mycket!

2012-01-02 @ 23:53:40
Postat av: Helena

Perfekt med en sammanställning, tack!



Har ett litet förslag/en önskan. Kan du/ni inte ställa in så att alla externa länkar öppnas i ett nytt fönster? Blir så jobbigt när man försvinner från sidan så får man försöka hitta tillbaka sedan..

2012-01-14 @ 11:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0