Site Meter

Tid för Clematis


Clematis ´Blekitny Anio´


Clematis viticella ´Madame Julia Correvon´


Clematis viticella ´Södertälje´


Clematis vitalba ´Summer Snow´


Rosenmalva


Den här vindan fick jag som frö av en god vän när jag fyllde år i april. Fröna är köpta i Italien. Nu blommar de vackra vindorna i blått, lila och rosa i trädgårdslandet.



...och vem gillar egentligen Leverbalsam? Ageratum. Men den här blå/vita sorten som heter Butterfly Bicolor tycker jag om. De sitter bland alla röda pelargoner på borggården.

För ett år sedan

Den här låten med Detektivbyrån är min ringsignal i mobilen...alltså inte hela utan början.

Kommentarer
Postat av: Mariana

Vilket härligt skrynkel på Julia, fina bilder.

Mariana

2010-07-12 @ 21:50:10
URL: http://tradgardsdesign.blogspot.com
Postat av: Olof

Mina Clematis är så små i år, behöver ny energi.



Vad skulle ni tipsa om för gödsel/gödning?

2010-07-13 @ 09:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0