Site Meter

Glad Halloween

Ni som har hund bör inte titta på det här...vet att många tycker att det är förnedrande för hundarna. Jag tycker mycket om hundar...men jag gillar de här bilder....tack för dem Mira.
Den här helgen ska vi minnas våra bortgångna vänner och släktingar...och skrämma vettet ur barnen.



Halloween är en högtid som firas den 31 oktober. Halloween har sitt ursprung på Irland och delvis i Skottland. Via USA kom den till Sverige i slutet av 1990-talet, men har inte fått större grepp i Europa. Man firar Halloween genom att klä ut sig i spökkostymer och gå runt bland grannar för att be om bus eller godis - liknande den påsktradition med påskkärringar som finns i Sverige. (Wikipedia)

Dagens låt
.


Kommentarer
Postat av: Lena

Det är härligt att få skratta högt framför datorn en fredagförmiddag. Såna urfjantiga hundar!!! (Jag visar dem inte för min Golden...)

Postat av: Anne

Ha, ha, så roligt! Jag gillar hundar! Men vem säger att de inte gillar att klä ut sig och dra uppmärksamhet? Försök att klä ut en katt, DET går inte !

2009-10-30 @ 12:03:01
URL: http://afcr.blogg.se/
Postat av: yrsa

jag kommenterar nog att nej usch, tyckte de inte såg roliga ut heller..är jag en tristfia...

ha det bra! har också själv ledigt veckoslut ha ha!

2009-10-30 @ 14:25:10
Postat av: Pia

Ja, jag tycker då att de ser för skojsiga ut, fniss. Ska du också klä ut dig för att skrämma barnen så får du visa bilderna på det med!

2009-10-30 @ 15:25:14
Postat av: Mira

Gillar spindelmåppsen!

2009-10-30 @ 15:40:15
URL: http://mirasmirakel.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Lena: Jag skrattade också högt när jag fick dem.



Anne: Nej en katt skulle nog inte gå med på det här...



yrsa: Har all respekt...



Pia: Det räcker med att jag skräms i TV-reklamen...



Mira: Ja den är underbar.

2009-10-30 @ 15:50:15
Postat av: Kersti

Jag har hund men skrattade gott åt de här bilderna. Tror dock inte att hunden skulle gilla dem.

2009-10-30 @ 22:38:30
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Dottern

Kul...

2009-10-31 @ 19:04:15
URL: http://stylestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0