Site Meter

EM-lottning idag 12.00

Espanyol-Barcelona 1-1
Barcelonaderbyt igår mellan Espanyol-Barcelona igår blev en tät match med högt tempo som slutade 1-1. Real Madrid drar nu ifrån i tabelltoppen och nu längtar man till El Classico (Barcelona-Real Madrid) som spelad den 23 december.
Det känns inte riktigt som tidigare att se Barcelona spela när en viss Ronaldinho börjar matcherna på bänken numera. Han kommer nog inte att finna sig i det länge utan det blir nog en flytt till antingen Milan eller Chelsea efter nyår och det är nog bra för honom. Han har mycket kvar att visa på en fotbollsplan men han behöver nog byta miljö. Som tur är blir underhållningsvärdet högt ändå då Messi, den för närvarande bästa fotbollsspelaren man kan se är i högform.

Idag kl 12.00 lottas grupperna till Fotbolls-EM nästa sommar. TV4 sänder från lottningen.
I Sveriges grupp spelar:
  • Sverige
  • Grekland
  • Spanien
  • Ryssland
Hyfsad lottning men jag tror att Spanien och Ryssland går vidare från den här gruppen men visst har Sverige en viss chans..
Jag vill vara på plats där i juni.....



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacka vet jag Ronnies!

2007-12-02 @ 13:05:47
Postat av: LindaLotta

Jag litar till att Sverige reder ut detta och går vidare från gruppen.
Tur att de slapp grupp C i alla fall, för den är ett riktigt getingbo.
Men alla lag som på egen hand har kvalificerat sig till Em är värdiga motståndare.
Jag vill också vara där...

När det gäller Ronaldinho så hoppas jag att han vill leka lite med Kaka :)

2007-12-03 @ 13:05:04
URL: http://lindalotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0