Site Meter

Engsholm sett med andra ögon

Det händer ibland att jag bjuder in en gästbloggare till Slottsträdgårdsmästaren och idag lämnade min kära Cecilia Djurgården för en stund, för att fotografera och hjälpa mig i Engsholms slottspark. Hon har annars semester från Kungliga Djurgårdsförvaltningen där hon jobbar som trädgårdsmästare. Bilderna i det här inlägget har Cecilia tagit och det är alltid kul att se min park, med andras ögon. Tack för hjälpen idag och för de fina bilderna.
 
Lexus var med och gjorde sitt vanliga ´´jobb´´ med att vara helt underbar...liksom sin matte!
 
 

Kommentarer
Postat av: Meta

Vilken vacker rosa ros. med den härliga Snow flakes.
Det gillar jag
Visst är det kul när andra ser det som vi inte ser, Fina bilder och en söt vovve
Ha det gott i solen
kram Meta

2016-07-21 @ 22:20:15
URL: http://blommorochsantmedkoloni.blogspot.com
Postat av: Hasse Wester

Ja det är intressant hur andra uppfattar ´´min´´ park!

2016-07-29 @ 19:59:07
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0