Site Meter

Engsholms Slotts nya hemsida


Nu har äntligen vår nya hemsida släppts och det känns skönt att slippa föregångaren som kändes så mycket 90-tal och inte alls var anpassad för dagens datorer. Det här bygget tycker jag blev riktigt bra. Hemsidan innehåller mycket information och oerhört mycket bilder.
Nu hoppas vi att den fungerar på ett bra sätt och att man lätt hittar den information man söker. Det finns säkert något att förbättra med tiden. Besökarna får på hemsidan en ordentlig rundvandring både i slottet och i slottsparken.

Det är vår VD Kerstin Johansson som är arkitekten till den nya hemsidan och hon har även tagit de allra flesta interiörbilder och även vissa bilder ute i parken. På trädgårdssidan och i bildspelet om parken har jag tagit bilderna. Ni får gärna säga vad ni tycker - klicka på stora bilden eller på loggan i vänstermenyn.

Kommentarer
Postat av: Ramona K

Vilken fin hemsida det har blivit - modern som du säger och verkligen ett värdigt "ansikte utåt". Jag tog bara en snabb titt så kanske jag har missat ett avsnitt - saknar en bild/kort presentation av personalen. Det är annars rätt vanligt numera. Med tanke på att flera har jobbat på slottet i många år vore det ännu mer motiverat tycker jag. Eller har personalen avböjd?

2010-11-24 @ 11:34:08
Postat av: Eva

Saknar personalbilder!

Jag som är språkgnet undrar varför haricots verts är felstavade? (Under "Måltider lagade med omtanke")

2010-11-24 @ 18:30:52
URL: http://skogseva.blogspot.com/
Postat av: Eva

Men annars är hemsidan fin!

2010-11-24 @ 18:31:44
URL: http://skogseva.blogspot.com/
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Ramona K: Jag vet inte om det är aktuellt med presentation av personalen...det kanske kommer, vem vet.



Eva: Vi får jobba på det där med personalbilder. Vi är bara tacksamma för språkgnetar Eva...tack för din uppmärksamhet. Ska meddela felet i morgon.

2010-11-24 @ 18:38:54
Postat av: Annelie

Proffsig och naturligtvis VÄLDIGT VACKRA BILDER,

hade gärna sett lite längre filmsnutt.

Har twittrat den.

Ha en fin kväll.

2010-11-25 @ 20:49:09
Postat av: jonte

Vackert!

2010-12-12 @ 13:03:13
URL: http://skapahemsida.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0