Site Meter

1121 bilder

Idag såg jag i mitt bloggprogram att jag lagt ut 1121 bilder på bloggen under de drygt två år som jag bloggat och det har hunnit bli 602 inlägg. 2520 kommentarer med mina egna.

Jag önskar alla som tittar in på min blogg en riktigt trevlig helg.

15392-1121
15392-1120
Bonicaplanteringarna ser lite glesa ut vad gäller blomning nu men det är mycket knoppar som jag hoppas ska få utveckla sig till blommor.....vik hädan harar och rådjur!

15392-1117
Nu har den sena Louise Bugnet slagit ut och den är vacker som en ros.

15392-1119
Anisisopen och blomstertobaken är bra kompisar, här hänger de med varandra i min örtagård i miniatyr.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Vackra bilder! Trevlig helg på dig själv, Slottsträdgårdsmästaren. Jag ska ägna den åt att fortsätta sökandet av information och skrivandet om örtagårdar genom tiderna. Mycket intressant! :)

2007-09-14 @ 16:35:25
URL: http://hundramiljoner.tradgardsblogg.se
Postat av: Eivor

Väldigt vad Du har varit produktiv. Jag har inte varit med så länge, men det jag sett har varit fint.
Det här med bloggandet ger mig en jämförelse när jag hade mitt första jobb efter skolan - som telefonist.
Man pratade med många människor dagligen, och skapade sig en bild av hur de såg ut. När de så kom upp på kontoret, så stämde inte bilden alls med den man tänkt sig till rösten i telefonen.
Så är det med bloggandet också - de flesta är helt anonyma med "tagna" namn och ändå sitter man och skriver till helt okända. Lite lustigt egentligen.
Lite som gamla tiders brevvänner.
Du får ha en trevlig Helg också
Hälsn. Eivor

2007-09-14 @ 17:05:27
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Ronja: Låter mycket intressant...jag fortsätter att följa ditt arbete på bloggen.
Eivor: Så anonym är jag egentligen inte. Om man klickar på Mina bloggar på länkar så ser man i alla fall slottsträdgårdsmästaren.

2007-09-14 @ 17:08:48
Postat av: Azola

Du har verkligen legat i med bloggandet och alla vackra bilder du delat med dig av. Här har du en besökare som delat dem alla med dig ;) Vad vore bloggsidorna utan slottsträdgårdsmästaren??
Tack för hälsningen och hoppas du också får en trevlig helg!!

2007-09-14 @ 17:36:32
Postat av: Lilla B

Trevlig helg, Slottsträdgårdsmästaren!

2007-09-14 @ 22:05:26
URL: http://vaxthusbloggen.blogspot.com/
Postat av: Karin A

Ja, trevlig helg! Tänk vad mycket bilder, inlägg och kommentarer det blir...

2007-09-14 @ 23:17:10
URL: http://uteochinne.blogspot.com
Postat av: Trolda

Trevlig helg till dig Slottsträdgårdsmästaren! Det låter som du behöver lite vila efter allt "slit"...
Trolda - kramar!

2007-09-15 @ 09:04:23
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Eivor

Jag gick in och tittade (nyfiken som jag är :) )
Jag hade inte läst "bilagorna". Det stämde inte så bra med tankebilden". Jag trodde att Du var äldre med skägg och glasödon. Där ser man..
Här är halv storm och björklöven dalar ner på gräset.
Du har mycket blommor kvar i slottsträdgården.
Ha det bra - Eivor

2007-09-15 @ 09:34:06
Postat av: Matildas fikarum

Det var många bilder du lagt in! Och många fler, hoppas jag, som läser din blogg med glädje varje dag!

2007-09-15 @ 12:50:36
URL: http://www.mildamatilda.blogs.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Eivor: Men jag är ganska gammal...och jag har glasögon på kvällarna.

2007-09-15 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0