Site Meter

Skördemarknad i Norrtälje

På besök i Roslagen så skulle jag se skördemarknaden i Socitetsparken nere vid hamnen men det regnade kraftigt och det blev inte så mycket av den marknaden. Vandrade runt i staden och försökte se mig själv bo här en gång framöver som jag har små tankar på. Tyvärr kändes det inte lika lockande idag. Kanske att jag ska flytta till en ny plats i stället. Simrishamn ligger för långt bort och även Varberg och Siena i Italien men kanske Vaxholm, Hjo eller Askersund. Som jag sagt tidigare ska jag ge Stockholm fem år till...sen räcker det. Vill ha naturen närmare och leva i ett lugnare tempo.
15392-170
Nypon av Rosa rugosa

Vi åkte ut till min mors sommarstuga på Rådmansö där det blommade vackert i alla urnor och krukor men där trädgården i övrigt börjar gå mot höst.

Dagens låt: Jolly Roger med Lundell

Kommentarer
Postat av: LillaB

Vatten i närheten och gynnsam odlingszon. Det måste väl vara en förutsättning för en trädgårdsmästare.

2006-09-03 @ 11:36:36
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Niklasirene

Great site. Good info

2008-12-17 @ 19:34:12
URL: http://niklasirene.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0