Site Meter

Uffepremiär i Linköping

Ikväll är det alltså dags för Lundell att åter frälsa svenska folket. Jag vet en som kommer att vara där långt innan konserten börjar........kör försiktigt E.

 

Nu ska jag gå ut och göra det som man gör i en trädgård under växtsäsong....rensa planteringar och vårt trädgårdsland. Kommer nog inte att orda så mycket om trädgårdslandet här....tycker att det är två olika yrken att vara köksträdgårdsodlare eller prydnadsträdgårdsodlare. Tillhör den senare kategorin. Trots att jag inte öser kärlek över vårt köksland så växer det så att man nästan ser det. Konstbevattningen gör även här att plantorna får en jämn bevattning och mår bra av det.

Ska även ta mig an att klippa Rådhusvinet och Vildvinet på slottsväggarna......kanske tar det i morgon i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0