Site Meter

Skansen i midsommartid

Nordiska museet från Skansens rosenträdgård.
 
 
24 juni 2016
 
 
Örtagården är ovanligt färstark i år...
 
 
Ljusblå blågull och det som jag tror är kinesisk riddarsporre.
 
Skansens rosenträdgård
 
I väntan på fluffiga fotomoln vid Skånegården och hur är det egentligen med det där fönstret...?
 
Min favoritgång vid Skogaholms köksträdgård.
 
Vid Vasahamnen på Djurgården finns den här fina planteringen, där den vackra, röda flikbladiga flädern spelar huvudrollen!
 
Fina Blockhusudden
 
 Längs Blanchegatan på Gärdet blommar och doftar den underbara Smultrumschersminen nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, så många vackra bilder och trädgårdar.

2016-06-29 @ 08:02:11
Postat av: Metaeta

Det är verkligen en underbar stad v har till Huvudstad. Vilken förmån att få bo,leva, njuta i den varje dag. Lyckliga du. Har just läst sidan om min historia. Så roligt att läsa och så bra du berättar med så fina bilder. Fortsätt med ditt härliga bloggande jag njuter även om jag inte alltid kommenterar. Det är ett så bra sätt att se mycket,lära mycket och få massor av inspiration i livet som man kan dela med andra.
Tack för det.
Kramen från Meta

2016-06-29 @ 20:29:26
URL: http://blommorochsantmedkoloni.blogspot.com
Postat av: Hasse Wester

Vad roligt att du hänger med i bloggen Meta! De flesta hänger på Facebook och Instagram nu för tiden. Ha det gott!

2016-06-30 @ 17:56:00
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0