Site Meter

Besökare från 148 länder

Jag tittar inte så mycket på Flagcounter men ikväll var jag inne för att se hur många olika länder bloggbesökarna kommer ifrån.
Jag började använda Flagcounter i februari 2009 och sedan dess har jag haft besök från 148 olika länder. Besöksstatistiken visar lite olika beroende på vilket program som räknar. Jag kan se statistik från blogg.se, Feedjit, Flagcounter och Sitemeter och i genomsnitt så har jag den här tiden på året ca. 1200-1500 unika besökare varje dag, i maj och juni är det fler.


Nog om statistik...nästa vecka har jag semester!




Kommentarer
Postat av: Ramona K

Hoppas det fina vädret fortsätter under din semester. Koppla av och njuuuuuut.

2011-09-02 @ 08:09:04
Postat av: Anonym

Det är ingen dålig statistik det! Dock välförtjänt, rolig och vacker blogg där man ofta lär sig mycket.

Ha en bra semester!

2011-09-02 @ 18:09:38
Postat av: Hillevi Liljestrom

Älskar din blogg Hasse, du visar sånt som jag vill se, och har besökt sånt som är vackert att visa:-) Vackra bilder tar du också! Ha det gott på semesterveckan!

2011-09-06 @ 12:59:46
URL: http://www.stocksundgarden.blogspot.com
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Ramona K: Tack!



Anonym: Tack! Kul att du gillar!



Hillevi: Vad glad jag blir! Tack!

2011-09-07 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0