Site Meter

Mest besökta växter


Bland alla 2507 inlägg sedan 2005 så besöks mina 197 inlägg av ´´Dagens växt´´ allra mest och efter att ha tittat in på Google analytics statistik såg jag att lavendel fortfarande är överlägset mest besökt och speciellt söker man efter ´´beskärning av lavendel´´. Undrar just vilken växt som jag ännu inte skrivit om, som skulle kunna hota lavendel?
Här är tio i topp.
  1. Lavendel
  2. Olivträd
  3. Blåregn
  4. Doftschersmin
  5. Stockros
  6. Buxbom
  7. Näsduksträd
  8. Manschuriskt valnötsträd
  9. Rosenskära
  10. Mammutträd
Andra inlägg som är välbesökta är:




Kommentarer
Postat av: The Intercontinental Gardener

Lavender, olivträd och blåregn... man skulle kunna tro du bloggar vid Medelhavet! Hälsningar från en regning (hmmm... vad annars?) Seattle.

2011-03-12 @ 16:45:52
URL: http://intercontinentalgardener.com/
Postat av: Fia

Jag är ju en så nybliven bloggare så jag kan inte jämföra inlägg, men lite statistikfixerad är jag, och kan inte sluta förundras över att Singapore ligger på femte plats över länder som besökt min sida...

2011-03-12 @ 20:08:39
URL: http://tradgardsalskare.blogspot.com/
Postat av: Janicke

Det var när jag sökte nåt om blåregn som jag för första gången hamnade hos dig. Eller om det nu var beskärning av lavendel kanske ...

2011-03-13 @ 11:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0