Site Meter

Vinn 3 nummer av Isabellas

Den nya tidningen Isabellas vill att jag ska lotta ut en prenumeration av tre nummer, värt 147 kr. Men jag har ingen aning vad jag ska hitta på för tävling och ärligt talat så är jag lite tveksam till tidningen...kanske inte är så klokt att säga så nu när jag är med i den där bloggtävlingen?
Men vi gör så här....kommentera i det här inlägget fram till söndag kväll och så väljer jag den kommentar som jag tycker bäst om. Det var väl en rolig tävling?

Låt inte dom jävlarna ta dig...

Kommentarer
Postat av: anki olebring

Är det kanske en tjejtidning, Hasse...?

Jag kan mycket väl offra mej och läsa tre nummer, det sägs att den påminner om Rosie" och den tidningen gillade jag !

Kan inte annat än blinka lite åt dej **

2011-04-08 @ 18:21:31
Postat av: Maria Engblom

En trevlig kis ifrån Eken,

han gav sig in i den leken

att bli den bästa bloggaren i Svea Rike,

utsedd av en trädgårdstidning som är en dansks tidnings svenska like.

Ambivalent till tävlingen må vara hänt,

men han är den bäste Slottsträdgårdsmästarbloggare vi känt!

2011-04-08 @ 18:29:15
Postat av: Carin i Gbg

Nej, någon annan får pröva på 3 nummer...

2011-04-08 @ 19:13:15
Postat av: Sofia

Du får se det som en investering i din trovärdighet :)



Kram.

2011-04-08 @ 19:37:18
Postat av: Boije

Hej hopp!

hmmm...jag drar en strof från Påskharen!!!

"Vi gräver oss ett mysigt hål och lever på tomat och kål! Tillsammans skuttar vi så glatt bland vackra påskris dag och natt!"

citat Kalle Anka :)

2011-04-08 @ 20:03:40
URL: http://hemligatradgarden.blogspot.com
Postat av: Mariana

Du e kul du!

Trevlig helg på dej.

2011-04-08 @ 23:38:46
URL: http://tradgardsdesign.blogspot.com
Postat av: Ramona K

Hmmmmm...är det frågan om

första priset = 3 nummer

andra priset = 6 nummer?

2011-04-09 @ 09:40:03
Postat av: Michael Ahlberg

Skomakare, bliv vid din läst...

2011-04-09 @ 23:06:35
Postat av: kajo

Åh! Jag vill! räcker upp handen och viftar frenetiskt Man kan aldrig få för många trädgårdstidningar? Jag ska omvandla tusentals kvadratmeter bucklig gräsmatta till romantisk trädgård och är storkonsument av idéer och bilder-bilder-bilder. Fö anledningen till att jag hänger här flera gånger om dan. :-)

2011-04-10 @ 13:47:57
Postat av: Isabella

Ja heter man Isabella och gillar man trädgård så kanske tidningen borde få en chans att visa vad den går för?

2011-04-15 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0