Site Meter

Snart dags...

...att lägga ut de 5 bilder som fick flest röster i fototävlingen Oktoberbilden. Jag kommer att vara lika dramatisk som i tidigare tävlingar genom att börja lägga ut bilden som kom på 5:e plats och sedan lägga ut bilder var 5:e minut fram till den segrande bilden.

Jag har räknat, och räknar fortfarande de röster som kommer in fram till 18.00. Jag hoppas att ni gillat tävlingen och att ni som deltar inte tar det här på så blodigt allvar. Själv tycker jag att det intressant att se hur olika man vill visa en oktoberbild och det har verkligen varit skiftande motiv.

Om det blir någon mer höstfototävlingtävling så kommer jag nästa gång att ha ett tema och man kommer att få rösta på tre bilder. Men det är långt till nästa höst. Först ska vi kriga oss igenom en mörk vinter och sedan njuta av vår och sommar igen.

I morgon bloggar jag på som vanligt igen.

Dagens vintersång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0