Site Meter

Röstningen i fototävlingen - läs noga....


De två tidigare vinnarna. 2009 års vinnare till vänster - Prästgårdseva och till höger 2008 års vinnare Fundera grönt. Då skulle bilden tas i november. 2008 års tävling. 2009 års tävling.

Ikväll är det dags att publicera alla bilder i fototävlingen - Oktoberbilden. Det har kommit in många fina bilder och det har nog inte varit så här spännande motiv tidigare.

Jag blir tvungen att lägga bilderna i två inlägg då det blev så många och som vanligt är ordningen på bilderna lottade.

Bilderna kommer att ligga ute som topp-inlägg på bloggen fram till söndag 24 oktober kl. 18.00. Det betyder att jag får en veckas semester från bloggandet. Passar på att läsa böcker, se på film och vandra utan kamera...och hålla koll på röstningen då.

Jag räknar med att bilderna ska ligga ute före 19.00 ikväll. Efter kl 18.00 så lottar jag och sedan tar det lite tid att lägga ut alla bilder. Sen ska jag se Barcelona-Valencia...

Man röstar genom ATT MAILA MIG[email protected] - alltså INGA RÖSTER I INLÄGGEN.

Man röstar på EN bild EN gång och jag hoppas verkligen att allt ska bli så rättvist som möjligt...att man följer de här enkla reglerna som gäller vid röstningen.

Ni som har bloggar eller hemsidor får INTE visa bilden där under tävlingen! Övriga regler här.

Usch...det låter väldigt strängt och allvarligt det här....men allt för rättvisan! Skratta åt hunden ett tag om reglerna lät för tunga.

Lycka till nu alla deltagare och nu gäller det att MÅNGA röstar i tävlingen!






Kommentarer
Postat av: Annelie

Hoppas Du tar med kameran ändå . . . .ifall att . .

Lovar att rösta.



Ha en fin kväll

2010-10-16 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0