Site Meter

Trädgårdsspanaren går i graven



Efter mycket fundrande har jag bestämt att lägga ner min andra blogg Trädgårdsspanaren. Det blir helt enkelt för mycket att skriva två bloggar och jag tycker att det är bättre att samla allt på ett ställe.
Jag kommer givetvis att fortsätta spana i trädgårdar och kommer helt enkelt att börja om här och skapa en ny kategori som får heta just Trädgårdsspaningar.
Alla inlägg kommer givetvis att ligga kvar på den andra bloggen men jag kommer inte att uppdatera Trädgårdspanaren längre.

Tack alla ni som läst och kommenterat sedan starten den 30 maj 2006.
Hälsningar Slottsträdgårdsmästaren

Kommentarer
Postat av: f

Ja det kan väl bli lite mycket med 2 bloggar och facebook också...vi hörs.

2010-05-04 @ 21:15:55
URL: http://vallby38.blogspot.com
Postat av: Mariana

Förstår att det tar tid men det är bra att den ligger kvar.

Mariana

2010-05-04 @ 22:50:30
URL: http://tradgardsdesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0