Site Meter

Perfekta tillsammans



Här om kvällen gick jag igenom Minnebergs bostadsområde här i närheten och upptäckte en nyanlagd plantering som var oerhört vacker. Vitt ormöga (Omphalodes verna) och kaukasiskt förgätmigej (Brunnera macrophylla) ...så perfekta tillsammans trots att ormögat nu ser lite trött ut efter det kraftiga regnandet.
Mitt i detta vackra så kommer även tovsippor och jag måste återvända i helgen då de säkert har slagit ut. Förstår verkligen inte varför jag inte kommit på det här mötet själv....måste härma!




Två nya bra sajter Sistaminutenvädret
Mördarsnigeln.se - för ett snigelfritt trädgårdsland


Kommentarer
Postat av: marie Lithén

Goda grannar skulle man kunna säga

2010-05-26 @ 08:29:24
URL: http://lithenstradgard.blogspot.com
Postat av: Oskar

Ditt öga för det vackra är avundsvärd, Tack.

2010-05-26 @ 08:41:24
Postat av: Hannu Sarenström

Så är det alltid, att det är ngn annan som kommit på red! ;)

2010-05-26 @ 09:15:26
Postat av: Hannu Sarenström

det!

2010-05-26 @ 09:16:21
Postat av: Susanna B

Du har så fina bilder på din blogg! Det är en fröjd för att läsa och titta in här mellan nyheter och jobb. Keep up the good work!

2010-05-26 @ 16:07:28
Postat av: Håkan Gidestrand

Oj,,,,,riktigt skirt och vackert :)

Håkan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0