Site Meter

Inte integritet

Appropå inte integritet så kan man nu på min blogg se vart jag befinner mig. Mobilens GPS visar vägen...
Appropå inte integritet så kan man nu på min blogg se vart jag befinner mig. Mobilens GPS visar vägen...
Det här är bara på prov och man kan ju undra vem som har glädje av att veta var jag befinner mig? Men alla nyheter måste ju absolut provas...
Jag skickade iväg en hel del inbjudningar till vänner så att jag själv kan se var de befinner sig. Av någon anledning var det bara en som nappade. Märkligt!
Kartan kommer inte att ändras idag då jag ska vara kvar på jobbet över natten. Men tjänsten kan ju vara lite kul när man är ute och reser....tycker jag. Eller?


Kommentarer
Postat av: Lena Elisabet

Sonen och jag har laddat ner den motsvarande appen Imeet i våra iPhones - för det var en kul grej men oftast är han utloggad så jag får mest se var han är när han sitter på skolans bibliotek och pluggar!



Men Storebror-ser-dig är ju här nu helt klart.



2010-12-16 @ 14:48:43
URL: http://baratradgard.blogspot.com
Postat av: Sofia

Tror att det var Dr. Phil som sa att "den som inte har någonting att dölja, döljer inget". Med andra ord får jag väl sälla mig till den skara som har fullt upp med fuffens, rackartyg och hemligheter :)



Kram.

2010-12-16 @ 15:01:23
Postat av: slottsträdgårdsmästaren

Lena Elisabet: Aj...det var ju synd.



Jag har inget att dölja Sofia!

2010-12-16 @ 17:25:22
Postat av: Mira

Även jag förbehåller mig rätten att smyga... Dessutom är min mobil ej behäftad med gps...

2010-12-17 @ 09:38:59
URL: http://mirasmirakel.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Jag brukar ju också smyga...men jag gillar ju sånt här också. Tänkte bara testa en vecka eller så. Jag rör mig ju mest mellan Bromma och Engsholm och lite runt i stan på helgerna. Inte så spännande direkt.

2010-12-17 @ 12:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0