Site Meter

Rösta...mailadressen finns i högermenyn!

Uppdatering 17 nov. 19.28 Man röstar genom att maila till mig! Fem bilder verkar just nu ha sin finalplats klar tills på lördag...men ett par kommer starkt därefter...spänningen är olidlig!
Uppdatering 16 nov. 21.07
Tre bilder rycker....
90 röster hittills....hoppas på MÅNGA fler! Kom igen och rösta nu...alla som besöker bloggen!
...och vem f-n har satt musiken till ´´Trädgårdsapoteket´´ som går i SVT ???? Programledaren låter som en försäljare på TV-shop. Av den anledningen blir inte det här trovärdigt. Kommer att skriva om det programmet efter tävlingen!
Uppdatering 15 nov. 17.47.
Det strömmar in röster men jag hoppas på ett ännu högre tryck. Ingen direkt tendens ännu även om en bild drar ifrån just nu....
Tyvärr hinner jag inte svara på alla mail med röster men jag tackar alla här i stället...TACK ALLA!
_______________________________________________________________________________________

Nu gäller det att få in massor av röster...sprid tävlingen på era bloggar och berätta om den.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Mycket fint.

En klar favorit, 4 - 6 kanske så nu skall jag titta många gånger till och sen bestämma mig.

TACK för allt så länge och ha en RIKTIGT SKÖN HELG

2009-11-14 @ 20:49:32
Postat av: Lilla B

Så många fina bilder du fått in. Mailade in min röst direkt.

Ha en fin kväll!

2009-11-14 @ 22:14:45
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Annelie: Fint om du röstar!



Lilla B: Tack och ha en fin kväll du också....eller morgon som det är nu!

2009-11-15 @ 07:36:02
Postat av: Lillebeth

Vilket otroligt jobb du har lagt ner. Fint!

2009-11-15 @ 09:19:47
URL: http://vidbergetsfot.blogspot.com
Postat av: TrädgårdsTuristen

Lycka till med tävlingen, många fina bilder, ska fundera och rösta. Glömde lägga in min bild före 18, så jag avstår i år. Var ute och fotade igår lördag, på årets dystraste dag, men ändå var det härligt att vara ute ett par timmar på "uppdrag".

2009-11-15 @ 10:31:34
URL: http://tradgardsturisten.blogspot.com
Postat av: Azola

Vilka härliga bilder!! Tänk att vi har så många duktiga och kreativa fotografer här inne! =)

Jag kommer att kika på bilderna under några dagar och liksom känna in dem!! Lovar att återkomma med min röst längre fram! *Lycka till alla*

2009-11-15 @ 16:15:38
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Lillebeth: Sååå mycket jobb är det inte! Men tack!



TrädgårdsTuristen: Ja igår var det grått och regnigt...försök passa tiden nästa år i stället...!



Azola: Visst var det många fina?

2009-11-15 @ 18:18:28
Postat av: Bea

Det var många vackra bilder! Vilket tidskrävande jobb de lägger på fototävlingen. Beundransvärd insats, för att hålla humöret topp i bloggvärlden, i det så ofantligt gråa november!

Trevlig kväll! /Bea

2009-11-15 @ 19:29:47
URL: http://daggdropp.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Bea: Jo jag har fått folk i sysselsättning som det verkar...

Trevlig kväll!

2009-11-15 @ 19:45:29
Postat av: billan

Det är inte lätt det här.....en bild blev favorit direkt! Med åren har jag övat på att inte vara så impulsiv utan "luta mig tillbaka och fundera en extra gång". Nu sitter jag här och velar mellan tre bilder....jag velar väl på framemot lördag:)

Har länkat till röstningen hos mig.

Må så gott!

2009-11-15 @ 20:35:06
URL: http://auroraborealis-1.blogspot.com/
Postat av: NinaH

Kul med fototävling!

Åh så många härliga bilder!

Svårt bestämma sig... Men det gick! Till slut!;-)

Jag röstar på nr 19 - Speglingar.

Länkar till din läckra tävling!



2009-11-17 @ 10:51:05
URL: http://ninahsblog.blogspot.com/
Postat av: Monica

Måste bara fråga....bild 39 Viva la vida, var det inte först bara ett hästhuvud från vänster i bild och som var väldigt bra fotat och tydligt? Nu är det ju två hästar i bakgrunden och de är lite mer diffusa. Är bilden bytt eller har jag drömt?:-)

2009-11-17 @ 19:08:41
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

billan: Ja det är inte lätt...fint att du länkar.



NinaH: Röstningen skulle ske via mail till mig...men ok då!



Monica: Erkänner att jag trasslade med bilden och lade in en bild som först skulle vara men deltagaren hade bestämt en annan i sista stund. Fel av mig men jag tror inte att det ska påverka tävlingen...tror inte att det var många minuter den felaktiga bilden låg ute.

2009-11-17 @ 19:20:26
Postat av: Monica

Ja då så vet jag att jag inte drömde:-) Den första var fin, tänkte nästan rösta på den, påminde om farfars hästar tror jag så därför stannade jag upp där ett tag och mindes. Men det påverkar nog inte tävlingen;-)

2009-11-17 @ 19:35:08
Postat av: yvonnie

Jag röstar på nr 18 en fin bild

2009-11-19 @ 13:12:20
Postat av: Kerstin Bengtsson

Jag röstar på nr 19, Speglingar

2009-11-19 @ 20:01:35
Postat av: Azola

Lördag natt 01.01

Tar mig några minuter så här på jobbet för att rösta...men ser att jag är försent ute =(

Men Grattis till vinnaren och övriga!

2009-11-22 @ 01:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0