Site Meter

Fototävlingen Novemberbild 2009 - 1


Nummer och namn på bilderna står ÖVER bilden!
  • Det blir väldigt många regler i en sådan här liten fototävling! Förlåt om jag är övertydlig men det kommer många frågor till mig.
  • Eftersom man är anonym som tävlande så är det bra om ni som har bloggar och hemsidor inte visar vilken bild ni tävlar med på era sidor.
  • Efter kl.18 i dag så lägger jag ut alla bilderna på bloggen och man röstar genom att maila till mig.
  • Man röstar alltså INTE i kommentarerna i inlägget där bilderna ligger.
  • Ordningen hur bilderna kommer att ligga på bloggen, lottar jag.
  • Man röstar endast på EN bild och de som tävlar får inte rösta på sin egen bild.
  • Nästa lördag kl.18 lägger jag ut de fem bilder som fått flest röster, ännu en gång. Varje bild får då ett eget blogginlägg och då röstar man med en kommentar i det inlägg där favoritbilden finns. Den som röstar då lämnar sin mailadress (vilken inte syns i bloggen sen) eller blogg-hemsideadress i kommentaren.
  • De bilder som är stående kan tyvärr inte få hela bredden i inlägget då det skulle bli orättvist eftersom de bilderna skulle bli mycket större än de liggande.
  • LYCKA TILL!
Bild 1.


Bild 2. Höst


Bild 3. Tre gr...i november


Bild 4. Stilla


Bild 5. Min dagliga utsikt


Bild 6.


Bild 7. Stenen


Bild 8. Höstbäck


Bild 9.


Bild 10. Ovan molnen


Bild 11. Gissa mitt namn


Bild 12. Ivösjön


Bild 13. En liten värmekälla


Bild 14.


15. Minns i november


Bild 16. Vingar


Bild 17. Herrgården


Bild 18.


Bild 19. Speglingar



Bild 20.


Bild 21. Höstlöv


Bild 22. Kunde varit lutfisk


Bild 23. Vasshuset


Bild 24. Rugguggleväder


Bild 25. Längtan till en annan tid


Bild 26. Sårat träd


Bild 27. Drivved




Kommentarer
Postat av: Anki Olebring

Nr: 20...så stram och snygg !!

2009-11-17 @ 17:43:55
Postat av: Monika Elofson

Jag röstar på bild 17.Herrgården. Så mättade sköna färger som man finner i november månad. En av anledningarna till att jag tycker så mycket om november. Det fyller mig med lugn och ro.

Vattnet ger en spännande kraft som liksom suger in en i bilden och gör i alla fall mig än mer delaktig.

Fint.

2009-11-17 @ 19:57:37
Postat av: Ev Sjödahl

Jag röstar på nr 9. Den har så skönt ljus i dimman. Det är trolskt.

2009-11-25 @ 14:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0