Site Meter

Dags igen....för El Classico

Uppdaterat:
Barcelona - Real Madrid 1-0. Tack för det målet Zlatan!! Läs på Aftonbladet.




Ikväll kl 19.00 på TV4 Sport är det dags för årets fotbollsmatch!  Barcelona tar emot Real Madrid på Camp Nou och i år är det ju extra intressant för oss svenskar eftersom Zlatan finns i Barcelonas anfall.
Nu gäller det att ´´småttingarna´´ är i vassaste formen och att Zlatan är mål...medveten! Just nu leder Real Madrid ligan med 28 poäng mot Barcas 27.

Det här är stort om man gillar fotboll...mycket stort!
Ikväll stänger jag ute yttervärlden, blicken kommer att stirra på TV-skärmen i två timmar och håret kommer att resa sig på armarna. Jag kommer att stå upp framför TV:n i perioder och fullständigt tappa mitt civiliserade lugn om....eller rättare sagt när Barca gör mål. Jag tippar 2-1 till Barca! Läs inför matchen här.
Nu räknar vi ner till 19.00!





Kommentarer
Postat av: Inger

Äsch...ge alla var sin boll så slipper de bråka !!

2009-11-29 @ 13:00:04
Postat av: y

du laddar väl upp med äppel, klementiner, och annat nyttigt...

ha en trevlig kväll, även jag förstår det är nåt extra- min 15-åriga mimmi tänker också parkera sig på soffan. med min slummerkudde eller broderi kanske jag o sku hållas där..

2009-11-29 @ 16:45:08
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

y: Det blir nog pizza först...ha en trevlig kväll själv och njut av matchen!

2009-11-29 @ 17:16:49
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Thomas H

Man får gåshud..... Nu är det laddat, nerverna på utsidan.



Stort Tack, förresten. Mycket trevligt!

2009-11-29 @ 17:52:27
URL: http://thomasmedh.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Thomas H: Helt slut nu efter matchen...och det gick ju vägen...så häftigt med Zlatans mål.



Tack själv för en mycket trevlig fikaträff idag...det gör vi om tycker jag!

2009-11-29 @ 21:36:08
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0