Site Meter

Ingen fototävling i vår

Vet inte riktigt hur jag tänkte när jag sa att jag skulle dra igång en fototävling nu i vår. När novembermörkret ligger som ett lock över oss har man mer tid att pilla med fototävlingar än vad man har i april då våren kommit och man har ganska mycket att göra som slottsträdgårdsmästare. En fototävling mitt i allt vårarbete skulle bara bli stressigt. Det kanske finns någon annan som kan ta över? Däremot ordnar jag gärna ännu en novembertävling i höst.

Minns ni de fina bilderna som gick till final i höstas? Klicka på bilderna! Se kategorin Fototävling.

Från vänster:
Vinnaren Fundera grönt
Ann-Sofiero
Min dotter
Den passionerade trädgårdsturisten
Love, literature and gardening

Dagens Trädgårdsspaning
Dagens låt

Kommentarer
Postat av: Fundera grönt

Det är helt okej att det inte blir någon vårtävling, slottis. Förstår dig! Jag är inte säker på att jag hade varit med - av samma anledning. Alltid mycket på våren. Men härligt blir det!

Ha det gott!

2009-03-02 @ 18:35:22
URL: http://funderagront.blogspot.com/
Postat av: Lena

Det var ett kul initiativ i höstas - men man måste inte upprepa en succé. Du får göra om det när och om andan faller på igen!

Postat av: Trolda

Nej men vad synd...Men förstår dig gott, det måste varit VÄLDIGT intensivt och mycket jobb med att underhålla alla oss bloggare med din eminenta tävling! Jag SKULLE kunna säga att "så längtar jag till november..." - men det GÖR jag bara inte...;-) Nu tar vi Våren som den kommer och dokumenterar med Hjärtat istället =D



Trolda - Godkväll =D

2009-03-02 @ 21:30:21
URL: http://trolda.blogg.se/
Postat av: Karin A

Jag förstår dig precis och kanske behövs sådana uppmuntrande saker mer i november än i april. Men självklart kul om någon känner för att ta över ansvaret så länge...



Ha det gott!

2009-03-02 @ 22:46:42
URL: http://uteochinne.blogspot.com
Postat av: Lilla B

Helt förståeligt beslut av dig. Men lite sorgligt ändå eftersom vi fick se så många fina bilder. Kan man tänka sig en fotoutställning istället. Du väljer ett tema, ex en speciell dag framåt våren. Vi dokumenterar hur långt våren kommit just den dagen och du kanske kan sammanställa med några foton som täcker landet. Jag fixar det inte själv pga av bristande bredbandskapacitet.

Vad säger du om idén: Span på våren?

2009-03-03 @ 07:20:18
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Det skulle jag ju kunna göra Lilla B...vi väntar till april!

2009-03-03 @ 10:07:10
Postat av: Yo

Ett tips: http://camillasfoto.blogspot.com/ kör Månadsbild från ett o samma ställe under 2009. Det är ca 30 bloggare som hängt på o levererar ett nytt foto varje månad. Yo

2009-03-04 @ 09:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0