Site Meter

King Bed Lilja

Om man går in på den engelska versionen av Slottsträdgårdsmästaren (längst till höger bland länkarna högst upp i bloggen) ...hur nu den kommit till....så kan man läsa om kungsängsliljan, översatt till King Bed Lilja....

....och ja, det var ett aprilskämt det där med linedance. Jag rör mig så mycket på jobbet att jag på min fritid nöjer mig med att sakta vandra genom vackra trädgårdar eller längs Stockholms kajer och stränder.

Jag tar faktiskt inte ett enda danssteg men om jag blev tvungen skulle jag definitivt inte välja linedance!

Stort tack för alla hälsningar och presenter!
Fick bl.a. en spikmatta som jag provat tidigare och blev helt lugn och avspänd då, nu bli jag fakir på kvällarna.
Läs här vad Lilla B tyckte.
Fick även en trädgårdsbok som ska recenseras snart...och livslinjen.

Kommentarer
Postat av: billan

Grattis i efterskott!

Vilken tur att det där med dansen var ett aprilsskämt. Visserligen har jag endast "mött" dig i bloggvärlden, men nån linedasare är du väl ändå inte? Tror du rör dig bäst i kängor eller gympadojjor. Eller?????

2009-04-01 @ 20:55:18
URL: http://auroraborealis-1.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

billan: Tack! Jo det stämmer väl även om jag nog kan dra på mig lite snyggare skor ibland också. Du glömmer väl inte Uffe 21.20 på SVT2?

2009-04-01 @ 21:01:31
Postat av: billan

Oj oj jag trodde det var 21.30. Dax att fixa en tekopp och bänka sig i TV soffan. Ha det gott!

2009-04-01 @ 21:11:36
URL: http://auroraborealis-1.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Skrev fel...21.30 ska det vara!

2009-04-01 @ 21:12:38
Postat av: Lilla B

Födelsedag?

Grattis och Ett Gott Nytt År!

2009-04-01 @ 21:19:57
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Lilla B: Tackar...

2009-04-01 @ 21:45:26
Postat av: Lena

Jag vet inte om jag tycker att man kan skämta om line dance..........

Hoppas du fått en annan spikmatta med "raka" spikar för den som Lilla B har på sin hemsida ser ut som spikarna man har på golfspikskor och de är säkert bra när man ska stå säkert på en gräsmatta. Men jag förstår att de bara irriterar huden och inte gör nån djup-nytta.

(Och nej - alla linedansare har INTE cowboyhatt!!!)

Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Lena: Förstår inte? Man får skämta om krig, politik och religion, om manligt och kvinnligt, om dansband och fågelskådning och tom om trädgårdsbloggar...men inte om linedance...varför? Säg?

Jag har en exakt sådan som Lilla B och det känns riktigt bra...man somnar lätt på den.

2009-04-02 @ 05:03:39
Postat av: Eivor

Jag har en väninna som dansat linedance i flera år. Det är bra motion.

En såda´n vit hatt skulle du ha- den är snygg skrattar

Eivor

2009-04-02 @ 13:12:18
Postat av: Eivor

PS. Grattis i efterskott förresten.

En spikmatta vore förfärligt.

Till lilla B ..(prinsessan på ärten) Det var jag.:)

Eivor

2009-04-02 @ 13:27:57
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Eivor: Tack så mycket! Visst är jag lite sugen på en sådan vit hatt.

2009-04-03 @ 18:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0