Site Meter

Google släpper webbläsare ikväll!

Ikväll klockan nio släpper Google sin webbläsare Google Chrome som ska ta upp kampen med Microsoft Explorer och Mozilla Firefox. Se här. och här i DN. Läs IDG:s test här. Gissa vem som kommer att hänga på låset?
Ladda ner här.

Uppdatering
Google Chrome är en oerhört snabb webbläsare både att starta upp och att jobba med, när jag återvänder till min Firefox känns den mycket seg i jämförelse. Eftersom det ännu är en betaversion så finns det lite att putsa på, t.ex i mitt bloggprogram där det är några funktioner som inte fungerar som de ska men om man bara meddelar det så rättas det säkert till,

Kommentarer
Postat av: Webmaster

Var kommer den släppas då? På googles blogg?

2008-09-02 @ 20:04:00
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Webmaster: Jag vet faktiskt inte...jag antar det. Nu är det bara 50 minuter kvar. Vi får väl leta oss fram sen.

2008-09-02 @ 20:10:13
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Kersti

Spännande. Fann ni vad ni sökte och hur verkar den?

2008-09-02 @ 22:50:24
URL: http:/http://plommenad.blogg.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Kersti: Jag har lekt med Google Chrome nu i två timmar och installerat flikar och gjort mappar...gillar ju sånt här. Jo den verkar mycket bra..framför allt mycket snabb. Ska prova den hela tiden så får vi se om jag överger Firefox.

2008-09-02 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0