Site Meter

Leo

I mitt tidigare inlägg om vilket djur man var så svarade jag rådjur. Nu har jag ändrat mig.....jag är nog Leo i stället....motivering överflödig! Jag skulle vilja se in i Leos hjärna....vad tänker han här?
Nu har jag två Leo som favoriter, dels Leo Messi som är världens bästa fotbollsspelare just nu och så den här fantastiska hunden Leo som är Vildas bästa vän.


Vilda

Efter det att min blogg flyttats till nya platsen kan man ännu inte söka mina inlägg på Google, det ska tydligen ta några dagar till. Det ska tydligen också vara en aning besvärligare att skriva koder när man kommenterar på bloggen men det får man väl stå ut med. En förbättring är att jag själv slipper skriva koderna när jag svarar på kommentarerna. Ännu är inte alla blogg.se:s bloggar flyttade, det fungerar alldeles utmärkt efter flytten och nu slipper man alla besvärliga stopp.

Kommentarer
Postat av: matte

helt underbar!

2008-05-02 @ 17:47:31
URL: http://femtinio.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vem är Leo? Vems är Leo? Jag har sett bilden förut och på ngn annan blogg?...

Han är inte vacker men han kan ju vara trevlig för det.

2008-05-02 @ 18:15:23
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

matte: Visst är han!



Ulrika: Det är Vildas bästa vän...han bor på andra sidan ängen.

2008-05-02 @ 18:19:11
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan se vissa likheter på ögonen...

2008-05-02 @ 18:34:39
Postat av: parkarbetaren

Du har bytt hyresvärd på nätet - var det därför jag din blogg såg så ofärdig ut tidigare i veckan? Jag blev lite misstänksam, eftersom min dator slocknade helt igår och supporten frågade om jag märkt av någo¨t symptom på datasvikt. Det enda jag märkt var att din sida såg konstig ut. Vad datorberoende man är! Jag minns att du frågade en gång vad vi läsare var mest beroende av; TV, dator och telefon. Minns inte vad jag svarade då, men nu blir det Dator, solklart Dator och Internet.

Leo får'en att undra om hundar kan ha pollenallergi.

2008-05-02 @ 20:52:18
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

parkarbetaren: Det är blogg.se som har flyttat till en annan plattform som det tydligen heter. Jo visst har man blivit beroende av datorn och internet. Det kommer snart en ny fråga till besökarna.

Leo är en favorit, dels för hans medfödda charm och dels för att jag känner för hans lite sorgsna ögon...

Jag är dock lite orolig för att han brukar somna i dikena när de är ute på promenad.

2008-05-02 @ 20:59:10
Postat av: Anonym

Vilda är nog den vackraste hund jag sett, någonsin. Om jag hade en hund skulle det vara en "Vilda". Men vi har ju en stor och gosig gammal katt och han är inte tokig han heller!! :)

2008-05-03 @ 18:03:47
Postat av: Azola

Leo & Vilda ja, de är underbara på olika sätt de två kompisarna. Såg denna bild för en tid sedan hos E och var tvungen att kommentera den där också...helt underbar! Jag tror han kikar in hos Vilda för att kolla om hon kommer ut snart för lite lek &stoj!

ha det bra!

2008-05-06 @ 01:27:43
Postat av: Ronja

PS! Det var jag som var anonym här om dagen... :)

2008-05-07 @ 18:00:06
URL: http://hundramiljoner.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0