Site Meter

Nya spaningar ute




Ny kategori i högerlisten Roadblog

Egentligen skulle jag inte röra vid det här ännu men det blev en liten trädgårdsspaning färdig ikväll och det är den första trädgården som jag besökte förra fredagen, Hellekis säteris trädgård. Som jag brukar säga så ska man ju se en trädgård flera gånger under säongen för att man ska få en rättvis bild men man får försöka tänka sig hur det ska se ut senare och vem vet...jag kanske återvänder under en annan tid på sommaren.
Det är gamla kameran som gäller under alla trädgårdsspaningar utom Ulriksdals trädgård. Man får alltså stå ut med fläckarna uppe i högerkrysset!

Nu är även Göteborg, Tjolöholm och Norrviken ute på trädgårdsspanaren.

Kommentarer
Postat av: Tyra i Vaxholm

Snygg bild, den ser så skön ut. Det är nåt speciellt med vattendroppar på blommor. Just nu vill jag ha en massa vatten på mina, det är så in i bubblan torrt! Det knastrar när man går i trädgårn'

2008-06-06 @ 19:31:48
URL: http://tyras-greenhouse.blogspot.com
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Tyra i Vaxholm: Visst börjar man längta efter regn snart.

2008-06-06 @ 19:57:57
Postat av: Claus

Snyggt jobbat med de två första trädgårdsspaningarna. Ha en riktigt bra helg /Claus

2008-06-06 @ 22:14:02
URL: http://lotten5.blogspot.com/
Postat av: Kersti

Har kikat in på spaningarna och blivit mycket inspirerad. Får lust att själv åka neråt och kika in i trädgårdarna.

2008-06-06 @ 23:58:40
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Claus: Tack, det kommer mer. Ha en trevlig helg själv!



Kersti: Vad bra...det är ju det som är tanken med bloggen, att locka människor att se vackra trädgårdar.

2008-06-07 @ 07:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0