Site Meter

Nu börjar det!



Idag börjar forbolls-EM och vad man har längtat! Jag kommer nog att försöka se alla matcher men kanske att jag missar någon match i gruppspelet. Tyvärr så tror jag inte att Sverige ens går vidare från gruppen, då krävs det att våra stora stjärnor är i bästa form. Om Zlatan och Henke är så bra om de kan vara så kan vi självklart överraska och vara med längre än gruppspelet.
Idag börjar det med:
  • 18.00 Schweiz - Tjeckien 
  • 20.45 Portugal - Turkiet 

Den 29 juni går finalen och jag tippar att Spanien där möter Tyskland eller Portugal.

Nu kör vi.....

Kommentarer
Postat av: PATRICIA

Heja Sverige säger jag bara, hihi :) Jag kommer bara titta på Sverige-matcherna. Mer orkar jag inte med, hehe.



Ha det göttans!

2008-06-07 @ 07:16:37
URL: http://engladtjej.blogg.se/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

PATRICIA: Det är gott så!

2008-06-07 @ 07:22:07
Postat av: Claus

Jo, nu blir det intensivt umgänge med grabbarna. Synd att jag inte har el i stugan :-)

2008-06-07 @ 10:22:06
URL: http://lotten5.blogspot.com/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Claus: Hur lång skarvsladd behöver du till lotten?

2008-06-07 @ 17:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0