Site Meter

Snö!


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården säger

Tja, det är ju rättvist fördelat i alla fall! Alla får sin släng av snösleven.

2008-02-02 @ 21:51:39
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Claus

Dessvärre inte vi i sydligaste landet. Jag hade gärna sett några vita soliga dagar innan det gröna slår kommer alltför mycket.

2008-02-03 @ 09:22:57
URL: http://lotten5.blogspot.com/
Postat av: Parkarbetaren

Jag hade snöjouren över trettonhelgen. Då vräkte det ner så pass mycket över alla centrums trappor och övergångsställen att jag skottade ihop en Romresa. Det bär av i mars. Kan inte säga att jag längtar dit nu. Lazio spelar hemma i ett riktigt skitväder. Här får det annars gärna bli lite kallare så att lökarna lugnar ner sig.
Arn-filmen verkar bra, åtminstone musiken. Jag gillade Dag Stålsjös serie om Svea Rikes Vagga på 80-talet. Musiken i serien var underbar.

2008-02-03 @ 17:01:38
Postat av: Åsa

Underbart med snö!!! Tror inte vi får nöjet att skotta på någon iår. Snödropparna har blommat i flera veckor, lite svårt att glädjas åt det när det knappt varit minusgrader. Fördelen är väl att vi snart kan plantera apelsinträd...

2008-02-03 @ 18:28:41
Postat av: Maggan

Åh, jag är helt kär i den här låten! Den gör mig lycklig! Blir nästan kär i snö också (fast bara lite)Maggan

2008-02-03 @ 18:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0